El (meu) primer assaig de l'any

Posted: dimecres, 3 de juny del 2009 by Xavi in Etiquetas:
0

Bueno, per al meu cantó, ja ha començat la meva temporada castellera. Ahir, primer assaig amb la colla en aquest any 2009 (el de la consolidació de tot el treball del 2008 i el d'aguaitar altres reptes). Després d'uns vuit mesos sense poder-me enfaixarme, vaig tornar, a l'entrar per la porta del local, a escoltar les riallades de la canalla i les veus dels seus encarregats.

Vaig tornar a dir el meu nom als pinyeros (Sona millor a les pinyes X.Rossell que Rossell II, no?...no m'agrada ser el segon de ningú, jeje) i vaig tornar a saludar a part dels companys i amics que hi ha en el local...i a la "padrineta", la Geno, potser la persona que més es preocupa per mi quan estic allà i sobretot, la qual més em vol (que pots esperar de la teva padrineta castellera?).

Del assaig en si...a veure, proves de 2, 3, 4 net (amb pilar i sense pilar) i 5, i de pinyes...de 2/ 7, 3/8 i 4/8. Em va tocar fer de segon lateral, i res...poca gent. El divendres ja s'animarà la cosa...

0 comentarios: