Operasión renove

Posted: dijous, 16 d’abril del 2009 by Xavi in Etiquetas:
0


Doncs si. Altra vegada. És el que té la adolescéncia, que creixes i no t'adónes (i menys cada cinc mesos) que la roba que et posaves abans ja no et queda bé...doncs això mateix em passa al meu armari.

El dissabte al matí vaig obrir l'armari on guardo les coses de la colla (penó, camisa, pantaló, faixa, etc...) i em vaig adonar que la situació era més greu del que creia després de tornar del Concurs. Sabia que la indumentaria que porto em quedaba una mica justa...pero tant?...senyor...:

La camisa...més aviat un top amb botons que m'arriba pel llombrígol (de debò he crescut tánt des del Concurs?) i que em faran demanar altra camisa (amb aquesta, serà la tercera). Els patalons, ídem. Ajustats i m'arriben per sobre dels turmells, acabant els bessons!...molt, molt,greu. Amés, ja em costa entrar en ells. La faixa...hauré de comprar una nova, ja que la que tinc ara, se m'ha quedat curta...i el mocador, l'únic que es salva de la crema...el panorama, és desolador...

Aixi que crec que només arribar a Tarragona des de les Espanyes, aniré a Ca Figueras a que obrin per a poder comprar les "eines de treball" i després anar a la colla a veure si puc agafar una camisa nova... La camisa dels vuit 5/8, del meu primer castell de 9 descarregat, de les triletes, del primer folre...a jubilasión!...però estarà guardada en l'armari amb orgull: una dels que més kilómetres s'ha fet de tota la Jove, i la qual més ha rentabilitzat els séus viatges.

0 comentarios: