Hi ha que tornar...

Posted: dimarts, 1 de setembre del 2009 by Xavi in Etiquetas:
0


Be, doncs ja estic de nou al sud. La veritat es que tinc poques coses a dir, només que ja porto només dos dies a Badajos i ja trobo en falta enfaixar-me de nou...vaja, torno a tindre "mono" de castells (i ben aviat que ha sortit enguany).

Encra no sé si aniré per la Tecla cap allà, tot depen del estudis...si tot va bé, es probable que estigui allá. Si no...a esperar fins l'Esperidió o l'any vinent...

Per lo menys, he xalat de lo mes bé enguany. Fer nous companys i amics ha sigut un gran tresor que he descobert enguany. La sortida a Luxemburg, ha sigut inigualable (aviat publicaré la crónica) i els assajos han sigut bons i productios. He fet el meu segon castell de 9 descarregat i uns quants 5/8 més al sac, a banda d'altres castells. He gaudit fent d'home del darrere a alguna prova (m'ha encantat, tan de bò pugui tornar a fer-ho en un futur) als assajos, i he parat pilars a baixos.

Tinc que tornar. Dimarts que bé ja diré si es posible que tingui el meu racó a les pinyes de la nostra patrona, o tindré que esperar fins més endavant...

0 comentarios: