Reus...i Sant Joan...

Posted: dilluns, 22 de juny del 2009 by Xavi in Etiquetas:
0

Després d'un dissabte de visita a Portugal i una nit de festa (i la seva posterior ressaca de diumenge) per Fires a Badajoz, faig un petit anàlisi de l'actuació del dissabte a Reus pel que m'han contat (com fan sempre) els companys de la colla.

Obrim amb el 3/8 (altre més al sac!) i anem a per el 4/8...i aquí...no sé per què no és véu el treball que féu...hi ha una bona feina (em consta, ho he vist i en la meva mesura, he participat) però després a plaça no quadra...i em preocupo (des de fora, es viuen els castells d'altra manera). Estic convençut que s'anirà consolidant, que sortirà perfecte, però ara...és un dels moments en els quals et sents inútil per no poder ajudar. Tinc un petit sentiment de culpa i de rábia...però hi ha condicionaments que no puc obviar, de moment. Voldría ser allà, fer un cop de mà...pero em sembla que em tocará esperar alguna setmana més. Tanquem l'actuació amb un 5/7, i uns pilarets de 5 i de 4.

Els resultats en global de la diada, van ser:

* Xiquets de Reus: i4/8, 5/7, 4/7ag, id4/8, 4/8, p5, 2p4
* Colla Jove Xiquets de Tarragona: 3/8, 4/8, 5/7, 2p5, 2p4
* Castellers de Lleida: 4/8, 2/7, 5/7, p5, 4p4

Sant Joan

Respecte la diada de Sant Joan...He llegit que la colla prepara el 5/8 i el 2/8f, així com els ja assolits 3/8 i 4/8...jo penso que la colla farà el que tingui que fer (sortir amb tres castells i cap a la revetlla) i punt. Tan de bé que fem el 5/8 o el 2/8f com van publicant, millor per a tots i més festa i bon rotllo que haurà, però no ens fem il·lusions ni falses esperances. La colla farà els castells que cregui la técnica i el Cap de Colla més oportuns per al present i per al futur.

Som-hi Jove!

0 comentarios: